lørdag den 29. november 2014

Hvordan KAN man hænge sin køje op?

Der er mange måder at overnatte i naturen, nogle er mest til det ene eller andet, jeg er til det hele; telt, hængekøje, shelter og bivi... For mig afhænger det af tur-typen og ikke mindst temperaturen. I den lune sommer er jeg rigtig glad for at overnatte i hængekøje, og kan da også se at det er ved at vinde mere og mere indpas. Der er dog et enkelt spørgsmål der tit dukker op i forbindelse med overnatning i hænge.

"Hvordan hænger I jeres køje op?"

Der er mange måder at sætte sin hængekøje op, nogle nemmere og smartere end andre, men i sidste ende er det nok mest et spørgsmål om temperament. Jeg har prøvet lidt forskelligt, og har fundet den måde der fungere bedst for mig. Det er muligvis ikke den mest fleksible løsning, og heller ikke den letteste (vægt) løsning. Men det er nemt og ret hurtigt.

Det kan være en smule svært at skrive/forklare, så jeg har lavet en lille video her...



Lidt billeder






Ingen kommentarer:

Send en kommentar