torsdag den 21. august 2014

Kilimanjaro 2012

Min tur til Kilimanjaro startede egentlig med at jeg så et TV-program med en gruppe helt almindelige mennesker der stod overfor deres livs udfordring, de skulle bestige Kilimanjaro, jeg tænkte "det vil jeg os!" hehe! Jeg spurgte min far om det kunne være noget for ham? -han var frisk, så vi begyndte at kigge rejser...

Vi startede en MEGET tidlig februar morgen i Billund, hvor vi skulle flyve til Amsterdam, videre til Nairobi og derefter til Kilimanjaro lufthavn i et mindre propelfly.

I flyet på vej mod Amterdam
Gaten ved indgangen til nationalparken "Machame gate"
Aftensmad

Der skulle "klatres"
2. nat og vi vågnede til rimfrost og en skøn solopgang

Første view til toppen
Lava-tower
Baranco wall
Vores gruppe af bærer, guide mv
En kop kaffe og en kiks inden de sidste træk mod toppen, klokken er her ca. 23.30
Kl 6.20 nåede vi toppen, Afrikas top 5.895 moh
Fantastisk solopgang
Så fik vi overrakt vores beviser af guiderne på at vi havde været på toppen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar